2009-09-23

Nu runde.....

Engelen i hagen har gjort sitt for denne sommeren.
Utendørs ser det som om Vår Herre har det trist, for himmelen har på en måte åpnet seg.....
Regn i bøtter og spann...
Unge frk har psyka seg opp til neste behandlig i dag...
Dere får ha det flott, så ska æ vel kom mæ igjennom dette på en ok måte idag og...ordna sæ jo førr flenke og snille piker.....så det e bærre å håp
Monica

16 kommentarer:

  1. Kommer nok til å tenke på deg i dag - ønsker deg alt godt. Det har bøttet ned her hos oss også i lange tider, og humøret blir jo litt deretter. Især når man har litt å tenke på slik som deg.....
    Men jeg synes du er superoptimist uansett.

    SvarSlett
  2. Lykke til, unge frk:-)
    Skal sende mange tanka til deg i dag:-) Da går nok kjempefint!
    Klem!

    SvarSlett
  3. Tenker masse på deg vennen!

    Stor klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  4. Sender mange varme tanker til deg. Klem :-)

    SvarSlett
  5. Hei.Lykke til.Du er i mine tanker.Masse klemmer fra Bodil

    SvarSlett
  6. Masse løkke tell idag Monica... Skal tenk på d..........
    Klæm....:)

    SvarSlett
  7. Kjære du flotte Monica...
    Æ titta innom for å ønsk dæ lykke til i dag, masse varme tanka tel dæ fra mæ,
    ... og en stor go klæm:)

    SvarSlett
  8. Varme tanker og klemmer går til deg..

    SvarSlett
  9. Håper det har gått fint med deg i dag, tenker på deg:)

    SvarSlett
  10. Lykke til, sender alle varme tanker til dæ ;-)

    SvarSlett
  11. Lykkeønskninger til deg:)

    SvarSlett
  12. Heisann, koselig at du fant frem til meg og ble med på feiringen.
    Stakkars lille hage engel, ja må er det på tide at de kommer inn. Jeg har en jeg også. Hmm, så på profilen din at du bor i bodø??
    Der er jeg faktisk født ;)

    Ha en flott kveld ;)

    SvarSlett
  13. Varme og god bedrings tanker sendes over fjorden.
    Stooor klem fra Gry

    SvarSlett
  14. Er litt seint ute jeg da, håper det gikk bra i dag!

    SvarSlett

Hyggelig med en kommentar, om noen tar seg en tur innom...kan ikke love jeg er hjemme, men kommer tilbake til deg, om du legger fra deg et "spor"..