2009-09-26

Øvelse gjør......

Nu ha æ alstå streva....
plagdes med en diger pinne mellom beina.....(ja, strikkepinne 20).....
og om og om igjen....
Så nå kryper det da sakte men sikkert oppover.....det SKAL være rett i kanten,men jeg har ikke lagt den så rett under fotograferinga...Va så ivrig etter å vise dåkker at æ fikk det tell (kniiiis)
Nu ser æ ska vi danse, å æ må ta mæ i det, førr æ sett å smile førr mæ sjøl....syns de e råflink å danse.....
Klemz på en lørdag...Monica

13 kommentarer:

  1. Å! Så flink du er! Kjempeflotte masker!
    Jeg ser også "Skal vi danse", og er enig med deg - de er jo råflinke! Særlig Skjelbreiden imponerer. Visste ikke det var sånn futt i den karen ;o)

    SvarSlett
  2. Samme program her;) Vi får sitte og smile for oss selv om litt også, for det gjør jeg og:D

    SvarSlett
  3. Du har fått taket på påfuglmaskene ser jeg. Ikke så enkelt å håndtere denne tjukke pinnen, men derimot kommer man ganske fort i mål.

    SvarSlett
  4. Fint blir det :O) . Ja dei er flinke , mye hard trening bak dette :O)

    SvarSlett
  5. Klem tilbake til deg, på en søndag!

    SvarSlett
  6. Så fint det blir, og kjempekoselige votter i innlegget under.
    Ha en fin søndag, klem :)

    SvarSlett
  7. Dette blir et kjempeflott skjerf. mamma laget et sånt til meg i fjor..., det er jeg veldig glad i... :O)

    ha en fin søndag!

    SvarSlett
  8. Hej- føler med dig. Havde selv de samme problemer i vinter, men det bedrede sig efter hvert,og skerfet
    blev, som dit, fint på trods af anstrengelserne.
    En dejlig følelse at klare det!

    SvarSlett
  9. Herlig farge! Gleder meg til nå se mer:)

    SvarSlett
  10. Oi, for et fint mønster. Må være et fryktelig arbeid med pinne nr. 20.....
    men fint blir det iallefall.
    Ha en fin kveld i høststormen :)
    Håper det går bra med deg.
    Klæm

    SvarSlett
  11. Så moro at du har lært deg påfuglmasker. Det vil jeg også lære meg!

    SvarSlett

Hyggelig med en kommentar, om noen tar seg en tur innom...kan ikke love jeg er hjemme, men kommer tilbake til deg, om du legger fra deg et "spor"..