Russevotta, førr at det e mønster te russelesta som e brukt
Her e trimruta mi....
Fra sentrum av Misvær, og utover mot Klette... Vakkert?..jess...
Naturen er flink med farger...
Trærne slipper bladenen, å det ser riktig så flott ut..
En flott søndag først i oktober...
Sånn som denne dagen ha vært, ja,så e ikkje høsten så værst.. har hatt min daglige trimtur...å nå har sambo laget kyllingfilet og salat, og hjemmelaga hvitløksdressing, så æ regne med æ bekka litt på sofaen før jobb..
Åååhhh! Så nydelige bilder! Hvliken fantastisk trimrute,for et landsakp...sukk! Og herlige votter,tror jeg må lære meg mønsterstrikk.. Riktig god søndagskveld til deg!
De russevottene ble jo fine! Ser det er spørsmål om hvorfor det heter russevotter. De kommer fra vårt naboland, Russland, og det er veldig lenge siden. Jeg strikka slike i min ungdom... Fin joggeløypenatur!
Litt av ei trimløype du har - vakkert. Ser du har vært tilgodesett med finvær, noe vi her i Møre og Romsdal fortsatt venter på. Meget lenge siden vi har sett sola i mer enn ti minutter av gangen.
Søte votter du viser - det er vel ikke lenge før de kan være med i turløypa.
Og vel overstått helg til deg! Så vakre bilder.... Jeg er født i Svolvær, så nordnorsk natur står hjertet nær... God ny uke! Klem fra nanni som har kost seg på sida di :)
Så flotte votter du har strikket og en flott turløype du har:) Høstens farger er på sitt fineste nå,og jeg blir glad av å være ute selv om høsten mest er kald, våt og til tider veldig ufyselig!! Ha en fin søndagskveld! Klem Linda
Takk for koselig kommentar:) Ja, det har vært et utrolig nydelig vær i helgen, men vi trengte det etter den septembermåneden vi har hatt. Fine høstbilder og votter:) Ha en fortsatt fin kveld. Klæm
Vilka vackra naturbilder du visar från din omgivning. Och hösten färger är ju helt otroliga. Dina vantar har ett väldigt fint mönster. Ha en skön vecka. Kramar till dej. Birgitta
Heia alle veia:-) Innom og kikka ka du har styre me i helga - og jamme lå da ikkje et par splitternye votta og vist se fram:-) De va flott - har ikkje sett russevotta før... Og nåkka flott blått nåkka såg e også - da e deilig å sjå at da ikkje e bærre e som hold på med masse rart på en gang:-) Hihi.. Ønska d en flott tur t Italia - (hmmm..lura på kor mange ganga e har sagt da no) :-) Klem!
Ja, var det ikke godt at "noen" slo på sola i helga?? Det var så herlig å være ute både lørdag og søndag. Endelig fikk vi nyte høstfargene. Fine bilder du har tatt. Ønsker deg ei super uke! Pludrehanneklem
Så fine votter,jammen smart å lage russevotter:))) Og de naturbildene dine er flotte,det finnes så mye fin natur,bare man legger merke til den....Ha en fin uke:)
For et vakkert turområde, nydelige bilder!
SvarSlettFlotte votter du har strikket, god vakt i kveld. Klem :)
Hei!
SvarSlettSå vakkert det er i ditt nærområde... :O)
Flotte russevotter(hvorfor heter de det egentlig?)
ha en fortsatt fin søndag!
Flotte votter og fargerikt høstløv :)
SvarSlettHøsten gjør seg godt på bilder selv om den er både kald, våt og til tider ufyselig i virkeligheten.
Så flotte votter. :)
SvarSlettKa man skal med treningsstudio når man har et så nydelig område å trimme i !!!
SvarSlettSå fine dei vottane var, har strikka masse slike labber men ikkje votter!!
SvarSlettÅååhhh! Så nydelige bilder!
SvarSlettHvliken fantastisk trimrute,for et landsakp...sukk!
Og herlige votter,tror jeg må lære meg mønsterstrikk..
Riktig god søndagskveld til deg!
Nydelige omgivelser der du bor og går.
SvarSlettBildet med det mangefargede løvet var nydelig!!
God kveld til deg! Klem
Flotte votter og nydelige bilder
SvarSlettSå heldig du er som har det så vakkert rundt deg. Utrolig flotte bilder!
SvarSlettNydelige votter:) Så fine høstbilder. her ligger det lit snø. Ha en fin søndags kveld:)
SvarSlettDe russevottene ble jo fine! Ser det er spørsmål om hvorfor det heter russevotter. De kommer fra vårt naboland, Russland, og det er veldig lenge siden. Jeg strikka slike i min ungdom...
SvarSlettFin joggeløypenatur!
Så flotte høstbilder!
SvarSlettKlem fra M
Litt av ei trimløype du har - vakkert. Ser du har vært tilgodesett med finvær, noe vi her i Møre og Romsdal fortsatt venter på. Meget lenge siden vi har sett sola i mer enn ti minutter av gangen.
SvarSlettSøte votter du viser - det er vel ikke lenge før de kan være med i turløypa.
Høsten er litt vemodig, men jammen er det mye fint også. Du ser deet med kameralinsen, du. Flotte bilder og fine votter du har strikka!
SvarSlettOg vel overstått helg til deg! Så vakre bilder....
SvarSlettJeg er født i Svolvær, så nordnorsk natur står hjertet nær...
God ny uke!
Klem fra nanni som har kost seg på sida di :)
Så flotte votter du har strikket og en flott turløype du har:)
SvarSlettHøstens farger er på sitt fineste nå,og jeg blir glad av å være ute selv om høsten mest er kald, våt og til tider veldig ufyselig!!
Ha en fin søndagskveld!
Klem Linda
Takk for koselig kommentar:)
SvarSlettJa, det har vært et utrolig nydelig vær i helgen, men vi trengte det etter den septembermåneden vi har hatt. Fine høstbilder og votter:)
Ha en fortsatt fin kveld.
Klæm
Flotte russevotta og nyyydelig trimløype! Ja dagen i dag har vært flott her og! Endelig sol, endelig en regnfri dag! God vakt!
SvarSlettVirkelig vakkert langs trimruta di...
SvarSlettOg flotte votter du har strikka!
Vilka vackra naturbilder du visar från din omgivning. Och hösten färger är ju helt otroliga.
SvarSlettDina vantar har ett väldigt fint mönster.
Ha en skön vecka.
Kramar till dej.
Birgitta
Heia alle veia:-)
SvarSlettInnom og kikka ka du har styre me i helga - og jamme lå da ikkje et par splitternye votta og vist se fram:-) De va flott - har ikkje sett russevotta før... Og nåkka flott blått nåkka såg e også - da e deilig å sjå at da ikkje e bærre e som hold på med masse rart på en gang:-) Hihi..
Ønska d en flott tur t Italia - (hmmm..lura på kor mange ganga e har sagt da no) :-)
Klem!
Nydelige høstbilder og flotte votter. Har strikket mange sokker i det mønsteret - men det var før bloggingens tid.
SvarSlettJa, var det ikke godt at "noen" slo på sola i helga?? Det var så herlig å være ute både lørdag og søndag. Endelig fikk vi nyte høstfargene.
SvarSlettFine bilder du har tatt.
Ønsker deg ei super uke!
Pludrehanneklem
For en natur, for en fantastisk trimrute, og for noen vakre bilder du har tatt.
SvarSlettSå fine votter,jammen smart å lage russevotter:))) Og de naturbildene dine er flotte,det finnes så mye fin natur,bare man legger merke til den....Ha en fin uke:)
SvarSlettSå flotte votter du har strikket.
SvarSlettNydelige høstfarger på bildene dine.
Kom hit via en annen blogg.
Angrer ikke på det. Her var mye fint.
Hei. Så fine bilder du viser, og knallfine votter. Kjekt å ha nå :)
SvarSlettKlæm Susanne
Så nydelige bilder! Der så det godt ut å være. Hege
SvarSlett