2009-10-04

En flott søndag i oktober

Russevotta....Strikka i østlandsgarn på pinne 3.5
Russevotta, førr at det e mønster te russelesta som e brukt
Her e trimruta mi....

Fra sentrum av Misvær, og utover mot Klette...
Vakkert?..jess...

Naturen er flink med farger...


Trærne slipper bladenen, å det ser riktig så flott ut..


En flott søndag først i oktober...

Sånn som denne dagen ha vært, ja,så e ikkje høsten så værst.. har hatt min daglige trimtur...å nå har sambo laget kyllingfilet og salat, og hjemmelaga hvitløksdressing, så æ regne med æ bekka litt på sofaen før jobb..

Go søndag...

Monica





29 kommentarer:

  1. For et vakkert turområde, nydelige bilder!
    Flotte votter du har strikket, god vakt i kveld. Klem :)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så vakkert det er i ditt nærområde... :O)

    Flotte russevotter(hvorfor heter de det egentlig?)

    ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  3. Flotte votter og fargerikt høstløv :)
    Høsten gjør seg godt på bilder selv om den er både kald, våt og til tider ufyselig i virkeligheten.

    SvarSlett
  4. Ka man skal med treningsstudio når man har et så nydelig område å trimme i !!!

    SvarSlett
  5. Så fine dei vottane var, har strikka masse slike labber men ikkje votter!!

    SvarSlett
  6. Åååhhh! Så nydelige bilder!
    Hvliken fantastisk trimrute,for et landsakp...sukk!
    Og herlige votter,tror jeg må lære meg mønsterstrikk..
    Riktig god søndagskveld til deg!

    SvarSlett
  7. Nydelige omgivelser der du bor og går.
    Bildet med det mangefargede løvet var nydelig!!
    God kveld til deg! Klem

    SvarSlett
  8. Flotte votter og nydelige bilder

    SvarSlett
  9. Så heldig du er som har det så vakkert rundt deg. Utrolig flotte bilder!

    SvarSlett
  10. Nydelige votter:) Så fine høstbilder. her ligger det lit snø. Ha en fin søndags kveld:)

    SvarSlett
  11. De russevottene ble jo fine! Ser det er spørsmål om hvorfor det heter russevotter. De kommer fra vårt naboland, Russland, og det er veldig lenge siden. Jeg strikka slike i min ungdom...
    Fin joggeløypenatur!

    SvarSlett
  12. Så flotte høstbilder!
    Klem fra M

    SvarSlett
  13. Litt av ei trimløype du har - vakkert. Ser du har vært tilgodesett med finvær, noe vi her i Møre og Romsdal fortsatt venter på. Meget lenge siden vi har sett sola i mer enn ti minutter av gangen.

    Søte votter du viser - det er vel ikke lenge før de kan være med i turløypa.

    SvarSlett
  14. Høsten er litt vemodig, men jammen er det mye fint også. Du ser deet med kameralinsen, du. Flotte bilder og fine votter du har strikka!

    SvarSlett
  15. Og vel overstått helg til deg! Så vakre bilder....
    Jeg er født i Svolvær, så nordnorsk natur står hjertet nær...
    God ny uke!
    Klem fra nanni som har kost seg på sida di :)

    SvarSlett
  16. Så flotte votter du har strikket og en flott turløype du har:)
    Høstens farger er på sitt fineste nå,og jeg blir glad av å være ute selv om høsten mest er kald, våt og til tider veldig ufyselig!!
    Ha en fin søndagskveld!
    Klem Linda

    SvarSlett
  17. Takk for koselig kommentar:)
    Ja, det har vært et utrolig nydelig vær i helgen, men vi trengte det etter den septembermåneden vi har hatt. Fine høstbilder og votter:)
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Klæm

    SvarSlett
  18. Flotte russevotta og nyyydelig trimløype! Ja dagen i dag har vært flott her og! Endelig sol, endelig en regnfri dag! God vakt!

    SvarSlett
  19. Virkelig vakkert langs trimruta di...
    Og flotte votter du har strikka!

    SvarSlett
  20. Vilka vackra naturbilder du visar från din omgivning. Och hösten färger är ju helt otroliga.
    Dina vantar har ett väldigt fint mönster.
    Ha en skön vecka.
    Kramar till dej.
    Birgitta

    SvarSlett
  21. Heia alle veia:-)
    Innom og kikka ka du har styre me i helga - og jamme lå da ikkje et par splitternye votta og vist se fram:-) De va flott - har ikkje sett russevotta før... Og nåkka flott blått nåkka såg e også - da e deilig å sjå at da ikkje e bærre e som hold på med masse rart på en gang:-) Hihi..
    Ønska d en flott tur t Italia - (hmmm..lura på kor mange ganga e har sagt da no) :-)
    Klem!

    SvarSlett
  22. Nydelige høstbilder og flotte votter. Har strikket mange sokker i det mønsteret - men det var før bloggingens tid.

    SvarSlett
  23. Ja, var det ikke godt at "noen" slo på sola i helga?? Det var så herlig å være ute både lørdag og søndag. Endelig fikk vi nyte høstfargene.
    Fine bilder du har tatt.
    Ønsker deg ei super uke!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  24. For en natur, for en fantastisk trimrute, og for noen vakre bilder du har tatt.

    SvarSlett
  25. Så fine votter,jammen smart å lage russevotter:))) Og de naturbildene dine er flotte,det finnes så mye fin natur,bare man legger merke til den....Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  26. Så flotte votter du har strikket.
    Nydelige høstfarger på bildene dine.
    Kom hit via en annen blogg.
    Angrer ikke på det. Her var mye fint.

    SvarSlett
  27. Hei. Så fine bilder du viser, og knallfine votter. Kjekt å ha nå :)
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  28. Så nydelige bilder! Der så det godt ut å være. Hege

    SvarSlett

Hyggelig med en kommentar, om noen tar seg en tur innom...kan ikke love jeg er hjemme, men kommer tilbake til deg, om du legger fra deg et "spor"..