Strikket hals...
Ja, nå var da tid til å gjøre halsen ferdig,Hadde litt lyst på en litt bred halskrage som lå fint rundt halsen, og med Cortina garn, tykke pinner og krok, så var den i boks.
En hjerteknapp hadde æ ligganes, så den brukte æ.Strikket i enkel perlestrikk..og den forma sæ fint rund en kald nakke.Go lørdag alle sammen.Monica
Nydeleg hals!! Den ser varm og god ut. Ha ei flott og kreativ helg.
SvarSlettÅåååååååååååå den var deilig!!! Hadde bare jeg hatt TID til å strikke mer...denne tar vel ikke så lang tid å strikke....du har sydd den sammen foran?
SvarSlettklem,M
Den var da kjempefin, men skulle gjerne sett åssen den ligger rundt halsen.
SvarSlettMen god og varm er den sikkert.
Ha en fin kveld.
Klem Ann<3
Den så flott ut! Godt jobba :-)
SvarSlettSå flott den halsen blei og den ser varm og god ut!! Det er vel snart tida for å bruke noko varmt og godt i halsen, ha ein flott søndag:))
SvarSlettHei.Dette var en kjempeflott hals du har strikket,og hjerteknappen gjorde seg godt.Ønsker deg en fortsatt fin helg:-))
SvarSlettØnska me ønska me ønska me.............;)
SvarSlettAnonym du liksom..........
SvarSlettDen ser deilig og myk ut og den knappen vare bare sååååå fin da.
SvarSlettHa en flott søndag.
Så nydelig, den så god og varm ut.
SvarSlettHerlig knapp!
God søndag, klem :)
Å, det var en fin hals du har strikket deg. Likte godt knappen du har satt i, den passet godt. Ønsker deg en strålende søndag. Klem fra Jannicke
SvarSlettSå lekker og delikat hals. Og så flott knappen posser.
SvarSlettSå flott hals!
SvarSlettNydlig hals har du ca oppskrift og garn type . Jeg tar rett og slett ikke sånt nå . Jeg som satt finere på stillbilde og tegna av mønster til jakker osv .litt konsentrasjon problem . Jeg er inponert over alt du rekker .:)))
SvarSlettHei og tusen takk for koselig kommetar, det varmet..Så fin den halsen var, du er flink..Godt å ha nå som det snart kommer litt snø:-)
SvarSlettKjempefin denne:) Jeg har nesten aldri strikket hals,men ser jo at jeg bare må gjøre det...finnes jo så mye fint:) Ønsker deg ei god helg!
SvarSlett