2010-01-09

En vakker sang...lytt da vel:)

YouTube - "The Greatest Gift Of All" .... Kenny and Dolly

Denne skulle jeg blogge om i jula..men med en pc som ikke funka som jeg ville, ble det bare tull...sjøl om jula e passert, syns jeg denne er så vakker at jeg vil at dere skal får høre den dere også..
For mange år siden, mener jeg å huske at det var ett program med disse to som sang mange flotte julesanger...kan det ha vært på slutten av 70 eller tidlig på 80 tall? Hærregud korr gammel en følte sæ nu...
LYtt til sangen, og nyt lørdagskvelden.
Så koselig at så mange melder seg på jubileumstrekninga i innlegget under...heng dåkker på om dåkker ikke har vært innom.

Monica

4 kommentarer:

  1. Å, så vakkert!
    Takk, nu fikk jeg endelig den etterlengtede julesteminga.
    Husker godt det programmet.
    God lørdagskveld til deg.

    SvarSlett
  2. Hei Monica - nålefilting e ikke vanskelig, det tar bare litt tid å "dytte" ulla på plass. Har ei bok som hete "Frodig Filting" og den e super. Anbefales:)
    Ha ei fin helg.
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  3. Godt nyttår!
    Klem fra Marie

    SvarSlett
  4. Hei....ja det va du som ropa ja...
    Ja det er lenge mellom hver gang æ blogga. Ble slik i fjorvinter...da va det ikkje så kjekt lengre, samt at æ hat hatt tre pc-kræsj og et ukjent antall virusangrep.
    Vi får tru at det blir likar og at blogginnlegga kjem oftere.

    Ha en fin søndag oppi nord, her skal dagen brukes til skitur

    SvarSlett

Hyggelig med en kommentar, om noen tar seg en tur innom...kan ikke love jeg er hjemme, men kommer tilbake til deg, om du legger fra deg et "spor"..