En riktig så god helg til deg og dine også;)Hilsen fra Ingrid
Dette var et nydelig vinterbilde med et flott lys. Ingen årstider har så fint lys som vinteren.Riktig god helg til deg også!
Kjempefint bilde.Ha en fortreffelig helg :)
Hyggelig med en kommentar, om noen tar seg en tur innom...kan ikke love jeg er hjemme, men kommer tilbake til deg, om du legger fra deg et "spor"..
En riktig så god helg til deg og dine også;)Hilsen fra Ingrid
SvarSlettDette var et nydelig vinterbilde med et flott lys. Ingen årstider har så fint lys som vinteren.
SvarSlettRiktig god helg til deg også!
Kjempefint bilde.
SvarSlettHa en fortreffelig helg :)