2010-01-03

Kor..

Sååå arti.....Team Joddski leverte varen i går..
Her eier vi...(tenk om æ kunne vært med......sukk)
Her lava snøen ned..mengder....
Ha en god søndag.
Monica

12 kommentarer:

  1. Ja, de var kjempeflinke!
    Det hadde vært ekstra artig om du hadde vært med. Ei fra Valnesfjorden er med, Frida., og en sønn av en kollega, Simon Larsen.
    Her snør det som bare....æ lika det ikke!! Må vel ut med fræsen etter middag, ellers kommer jeg ikke på jobb i morra.
    Ha en fin søndag.
    Klem : )

    SvarSlett
  2. Heia,godt nytt år til deg=)
    Ja,det e såå arti med det store korslaget,skikelig trøkk og stemning over det derre...Herfra Steigen har vi Håvard som e den ene av de to i Joddski,og ellers tre stk som e med i koret,d e sååå artig,heia Team Joddski!!

    SvarSlett
  3. De var kjempedyktige. Ser faktisk reprisen akkurat nå mens jeg skriver kommentaren til deg.
    Det har snødd i Tromsø også, håper vi ikke får så alt for mye av den..
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. hei, så leit at du ikke er med... :O) jeg så ikke på det, men hadde du vært med tror jeg nok jeg hadde sett på!

    Ha en fin kveld, Monica!

    SvarSlett
  5. Heia Simone, hi, hi!!! Kjenner mange i Volda-koret!

    Meiner forøvrig at alle var flinke, så utruleg artig med korsong på den måten!

    SvarSlett
  6. Skikkelig trivelig program dette!! Synes det var bedre sangere med denne gang enn sist, så dette må vi følge med;)
    Ha en god kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Godt nytt år Monica.
    Det er veldig kjekt dette programmet, og tenk så artig om du hadde vært med, da hadde jeg sittet klistrert, men det gjør jeg uansett.
    "Vi" vann jo sist med team Hanne, da var det flere fra bygda misom var med, og fra distriktet rundt.

    Håper du har hatt en fin julefeiring og gode late dager.
    Nå begynner jo hverdagen igjen og da blir det å knytte igjen godteposen og finne frem hverdagskosten igjen, og godt er det.

    Ha en fin ny uke og en god klem herfra.

    SvarSlett
  8. Heisann !!

    Ville takke deg for at du er min bloggvenn og for å fortelle deg at jeg ønsker deg ett veldig veldig godt nytt år !!

    Klem

    SvarSlett
  9. Jeg så ikke på jeg da, siden du ikke skulle være med :o(
    For da hadde jeg sittet klistra! Ha en fin uke!

    SvarSlett
  10. Jeg heier også på Joddski selvfølgelig - synes de var best også. Men dårlig gjort av dem å ikke ha deg med :(

    SvarSlett
  11. Hei og godt nytt år!

    Jeg så det dessverre ikke, men som gammel korsanger varmer det mitt hjerte at korsang kan bli lørdagsunderholdning i beste sendetid.

    Skal prøve å henge med i fortsettelsen. Til helga er det imidlertid fullt kjør med fire nyttårskonserter med Sissel Kyrkjebø

    SvarSlett
  12. Gooooo Joddski! Va du på audition? Det va ikke æ.

    SvarSlett

Hyggelig med en kommentar, om noen tar seg en tur innom...kan ikke love jeg er hjemme, men kommer tilbake til deg, om du legger fra deg et "spor"..