2008-10-20

Do re mi fa so la di dåååå


Uka har for få timer, har jeg funnet ut. Sukk.Sånn er det vel når en har en jobb i turnus, konsert om få dager, å ellers hus og hjem oppgaver.
Hele uken, og helgen går til pugg av tekster, og "oppførsel" på scenen....#kniiiis#..
Jobb nå tiiiidlig på morran, øvelse i kveld, jobb i morra, jobb onsdag og generalprøve, jobb torsdag, jobb fredag og konsert, fri lørdag og konsert lørdag.....E det muulig sier jeg bare....
Men når man elsker å synge, å har en jobb å skjøtte, får det bli slik....Har ikke tatt i en strikkepinne hele uka...
Jeg får si at jeg kommer sterkere tilbake etter denne uka....Har likevel hatt tid å lese bloggene deres-..alltid like trivelig lesestoff..
Ønsker en fortreffelig uke:)

6 kommentarer:

Aud Jorunn sa...

masse lykke til med konserten

Angel.Pearls sa...

Lycka till med konsert -är det körsång?! Synd att man inte får vara med o lyssna till det vackra...Fin vecka// Eva

Ann-Cathrin sa...

Det høres travelt ut ja:) Så fin den grisen blir! De sokkene du viser lenger ned her og var kjempefine!

Bak en Sky sa...

Herremin....Rekker du å puste innemellom alt??Ble litt matt jeg!hehe...Men det er sikkert artig også kan jeg tenke meg!;)

Håper konserten går kjempe bra!!!
En trall fra meg

Agathe si sie sa...

Hei.
Takk for koselig kommentar inne på bloggen min. Ser du er fra Bodø, det er jeg også =) koselig at vil linke meg, jeg gjør det samme med deg.
Lykke til med travle dager.
Hilsen fra meg.

Kort og Søm sa...

Hei, takk for hyggelig hilsen hos meg! :o)
Det er bare å sende meg en mail hvis du ønske å kjøpe ullhjerter, jeg sender i posten!! :o)

Lurer på om jeg skal prøve meg på en sånn gris, den var jo søt!