2008-12-11

Migrene og ingen vann

Tidlig tidlig morgen....unge frk sjøl, la seg med hodepine/migrene, våknet i natt med samme dritten, sovnet bittelitt, å våknet ti på 6 igjen....lettere i hodet, men er ikke helt i form til jobb. Men det nytter vel ikke...Sukk. Hva skjer på badet? Jo, ingen kaldt vann...ialledager...kjøkkenet hadde begge deler, men ikke badet....Åhh...liker ikke å måtte ringe å få repertatører....men jeg må....så nå skal jeg vekke jr, få han plassert hos snille besteforeldre, mens jeg tar med meg hodet på jobb...håper det er mange nok der, slik at unge frk sjøl kan få gå hjem...(ønsketenkning...men det er lov)
Ønsker dere alle en fin torsdag, og takk for så mange koselig kommentarer om bloggen min.....
kan i tillegg melde om at det e 14 minus ...huttemei tu....

Klem fra en litt redusert Monica

2 kommentarer:

Aud Jorunn sa...

Ingen god start på dagen dette nei. Krysser fingrene for at migrenen forsvinner og at vannet kommer igjen.
God bedring

h.espe sa...

Æsj, så kjedelig!!!
God bedring til deg min venn :o)

Klemmer fra Hildegunn