2009-01-16

Utfordring......

Freddan....å fri fra lønna arbeid.....det e ikke akkurat så ekkelt...
uke med mye jobb og møta..men sånn e det nu bærre.
Duken som ble kjøpt på Kreta passa godt te pynt eller?....
Tenk den e 18 år i år....å da har sambo og æ jubileum....møttes på de greske øyer....
Godt med strekkalesta, som ha varma føtn vårres, når det har vært over 15 minus nån daga nu....


Arv fra en tante av mæ...tynne koppa, med fint motiv. Åsså så god å hold i da..



Man sett litt pris på sånne teng som andre ha ville at du ska ha....De e så nøytral, så det e veldig ofte at disse bi brukt....



utfordring,...te alle som måtte vær innom å føl sæ truffe..
Vil du vis frem den finaste veska du har?
Jess...her e en av mine.....vakke den fin eller?
Som sagt håndlaga a en flott dame med flotte vara, å den passa mæ perfekt..men blonder og engla som e en a mine lidenskapa...
Romma a4 perma, så notan mine ha fått plass her nedi.....
Spent på om dåkker vil vise frem....
I morra ska unge frk sjøl i studio....plateinnspilling...(hørtes det kvalmt ut eller?)
Syns det e litt stiiiilig, om æ ska vær ærlig....juuhuuuuu.....
Å om dåkker les mellom linjan, så skjønna dåkker at æ ikke e aleina på innspellinga....
Ingen langt innlegg, men måtte bare vise frem koppan og veska...
kommer sterkar tebake.....å dåkker; stekk innom bloggen te "Tankar frå ein kvardag"....flott blogg, med jubileum og greier.....
Kommer med rapport fra sangen.....
Hu hei hvor det går her i nord.....
Monica






8 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Senda en god-helg-hilsen t d:-) Du har så flotte betraktninger, om smått og stort! Likt særlig godt den om at heimen ska vær heimekoselig, og ikke en utstilling:-)

Jorun sa...

Takk for besøket! Ønsker deg en fin helg!

Nikoline sa...

Så fint alt du viser her.. og duken var jo nydeleg! Gratulera med jubileum forresten!
Eg har ikkje ei einaste fin veske,så den utfordringa hoppar eg galant over... lest som eg ikkje har sett den..men du hadde ei kjempeflott veske (og praktisk)
Ha ei flott helg og lykke til med plateinnspeling!!

Tove sa...

Gratulerer med jubileumet ditt! Du må forresten stikke innom bloggen min, jubileum er òg!

Inger-55 sa...

Gratulerer med jubileum. Jeg synes det er så koselig å lese bloggen din. Du har så mange riktige tanker om det meste.
Og de koppene har svigermor også. De er fine. Og veska di var utrolig lekker. Og rommer det meste.
Lykke til på innspillinga. Ska dokk gi ut cd?

Masse klæmma t dæ, Monica!

Aud Jorunn sa...

Jaså... Aner jeg nordnorges svar på Sissel Kyrkjebø her eller? Kommer vel på topp på vg lista nå da. Lykke til, det høres kjempespennende ut og gratlerer med ny veske og jubileum
God helg

Tino sa...

Nydelig veske som du har fått! Har fundert litt over hvem jeg eventuelt skulle vist frem, men tror jeg hopper over den utfordringen ;0)
Ønsker deg en kjempefin helg!

monique sa...

I finally found my way back to the computer Ü.
I want to wish you and your family all the best for 2009.
What a gorgious socks! Did you make them yourselve?
Have a lovely weekend.