2009-02-28

Nu....ska det trenes....

Konvoluttøffler.....i rosa..kjekt å ha...kjedelig å strikk...å æ burde ha strekka vridd rett...
Mye finar,

men men...man kainn jo ikkje tenkt på alt heller da....

Her e det jaggu kaldt-..minus 20 imorres da æ stod opp...godt at vi hadde ved inne, så æ slapp å stekk ut...
Ny lesta på pinnan;



i katalogen fra Atlerier Margaretha, va det flere mønster en kunne bestille...
Deriblandt et par sokka, eller lesta som vi sei, å de sa vannvettig lett ut...
jaja..æ så sku vær så kjepphøy...rekte opp flere ganga etter hælfellinga før æ skjønte gangen...
Det letteste ha vel vært å bestilt mønstra, men ska se om det bi fint....og ikkje minst rett.

Idag
kom koppan æ vant....
Steike fin va dem....
Å gleda mæ te å ta dem i bruk.


Finfin kort med koselig hilsen va med...
Takk takk ska du ha...:)


Idag har æ faktisk vært å trena....
MMM....ja dåkker leste rett....
målet æ satt mæ i januar, ble litt utsatt kan man si....hm...men så bei æ bærre pokka nødt...klean stramma nå så inn i gamlingen, føl mæ te tider jamm i fra halsen å ned i skoen, å etter bundadsbildan i fjor å døm......tytje på not sei æ....nåkka så stygt....
Alt som før peika oppover, peika på langt nær oppover nu....Sukk.
Sletter som dingla under armene.....eller grevinnehenget som nån velg å kall det..ikkje my lekker nei...
Men her ska da bi andre boller...

Æ å en arbeidsvenninnekollega....starta opp å mota opp hverandre...Sammen ska vi da få dette tell.....
Så nu e denne følelsen ...
sliten, tygd og utspøtta, en saga blott.....kan vær stor i kjæften, men æ SKA klar dette...
Trives ikke, å derfor MÅ æ gjør nåkka med det....sant...
Ingen som kan gjør det førr mæ...
Så med denne bedrøvelige figuren, e det helg her....Klassefest og hjarte på rette stad osv.....
Godt å ha slappa a med strikking og enkle husmorplikter....ikke nå mas....
mmm.....kjenn bærre korr godt det e å vær tell...
Ei oppgira og optimistisk Monica










6 kommentarer:

Berit T sa...

Jøss kor flink du er!!! Skulle bodd nærmere her du så kunne jeg også hengt meg på treninga! Her brukes sykkelen i kjelleren, og samtid leser jeg, må iallefall gjøre to ting på en gang.
Naboene som jeg går tur med om morgonen er i brasil, og jeg går ikke alene grytidlig på morgonen, derfor sykkelen som erstatning.

Strikkepinnene går også ser jeg, driftig dame, utnytter alle ledige stunder. Her sitter jeg og blogger og skulle absolutt gjort noe vettug, men men det er jo helg så da må man kose seg vet du.

Ha en topp kveld og helg.
Klem til deg!

~♥~ Monica S sa...

FLotte lommetøfler.. lagde slike til jul (ga bort i gaver)

hahaha.. veit du.. digga de andre bollene dine ;-) hehe
Godt å komme i gang med litt aktivitet kan eg tenke meg.. skulle ha gjort slikt sjøl.. men.. kanskje til helga (? ;-) )kanskje..

JA, Monica du får starte med heklekrokene og nå meg igjen.. litt konkurranse kan kanskje få teppet ferdig!??! hehe

Ha ei god helg!! (vi har berre -6)

klem, Monica

home 4us sa...

Hei på deg!
Mye fint du har laga:)

Kjenner meg igjen med treninga. Har vært så flink ei stund, men så bare det sklir ut. Fikk tung pust og melkesyra i låran av å gå trappa på Amfi...No må noget gjøres.:)

Ha ei flott helg!

Sidselsidserk sa...

Dette greier du!! Det gjør så godt etterpå - ja treninga altså;.) Stilige kopper! Ha ei fortsatt flott helg!

Anonym sa...

Du må gjerne låne bildet av tunikaen mot at du skriver at det er mitt bilde, altså litt reklame. Takk for at du spør!Du får gi lyd når du er nede i mål-str din... den som er avbilda er 42, men lager den opp til 46.

Kate-Marita Pettersen sa...

Kor flenk du har vært både med strekking og træning:)
Æ sett og ser på snyen som lava ned ute og e skikkelig sur og irritert, nu e æ lei av sny!!!! Æ vil ha vår!!!
Neida, æ e nu ikke så sur, men e nu vældi lite gla i snyen, ælska vår og sommer, så ,,,,,,
Ha en fin søndag innerst i fjordn,
klæm fra Kate:)