2009-06-24

..forbannet......

Vel overstått....
Så kjørlig va det, at lille Texas krøp under teppe til unge frk sjøl
Mat i alle varianter høre tell.
Bakte en pai som jeg tok med.....
Laget vårt vant en omgang med quiz som de bruker ha på disse feiringene her i bygda.


Godt å holde seg nært bålet, da det ble litt småkaldt etterhvert.
12 grader e jo ikke å forakte....hm..

Men...
jeg blir såååå forbannet...og overgitt at ting går ann.
Nå har jeg lest på nettet, ¨å hørt/sett på tv at foreldre eller voksne mishandler sine egne barn.
Hvordan e dette mulig? En mor i sverige har stukket sine små barn med glass og spiker, og den senga de hadde var det ikke ordentlig madrass i engang...
Blir provosert, forbannet og vil nesten bare gråte når man tenker på hva mange barn går rundt å har det.
Man leker da ikke far og mor og unge vel? Hva får en til å ikke bry seg om sine egne...? en milion tanker og spørsmål raser rundt, i flere enn mitt hau vil æ tru
Måtte gi lilleungen en ekstra klem etter at jeg leste om dette tillfellet i sverige..uff...at det går ann.
Nå kaller pliktenen og været ser ut til å bli sånn passe....
klemings fra nord
Monica





6 kommentarer:

~♥~ Monica S sa...

hei frue! :-)

Måtte innom og kikke litt.. er egentlig på tur... (Vega)
Hadde en trivelig kveld rundt bålet i går, og i dag skal vi på tur i fjøra.. til en hytte, og feire St.Hans (som egentlig var i går)
Må gjør dte beste utav været, som ser ut til å komme tilbake i dag! :-)

Ja, det er forferdelig hvordan enkelte behandler sin familie! Stakkars barn!!!!!

Håper du har det bra!!!!!! :-)
Monica

Lise sa...

Ja det er grusomt og ikke til å fatte at noen kan gjøre sånt mot små, uskyldige barn! Jeg kjenner det gjør noe med "urkraften", og blir forbanna og trist og kampklar på en gang. Hvor er andre mennesker i sånne saker? Hvor er resten av familien? Naboer? Venner? Alle kan vel ikke være like forskrudde?

Tovepia sa...

Det er ikke mulig å forstå slike handlinger, for det blir begått av meget syke mennesker. Ille at det tar så lang tid før noen slår alarm. Men forferdelig å tenke på at noen barn må lide slik..

Jeg er i sør og svetter, her er det 25 gr og sol, hardt for en trønder;)ha en god dag videre!

Anonym sa...

Hei!
Vell overstått St.Hans!
Vi hadde en nyyydelig dag i går:D
Vært uten nett ei uke,men har hatt mye jobb med hagen,så det har passet meg bra egentlig.
Men savnet blogginga litt likevel.
Kommer vell et nytt innlegg snart.
Ha ei god natt!

Unknown sa...

Heisann!
Takk for koselig melding inne hos meg!
Enig med deg, forferdelige ting som skjer med unger.. :( Jeg jobber i skolen og der opplever vi det meste.
Håper kvelden din er god...
klem fra Nanni ~

Jorun sa...

Uff, ja det er grusomt!!
Så det er kaldt hos deg...? Jeg har det kjempevarmt her jeg bor...