2009-06-13

Tvillingens tegn

Tvillingens tegn: "Du er glad i å snakke og liker å drive med 'åndelig virksomhet'. Som person er du åpen og kontaktskapende og stoler for mye på andre. Du er kjent for å ta raske og beslutninger. Mange ganger for raske. Observasjonsevnen din er stor og du er utrolig nysgjerrig. Kjedsomhet tåler du ikke.
Om ikke noe skjer setter du noe igang. Du snakker fortere enn du tenker. Dette fører ofte til at du angrer deg for det du sa, for det var ikke det du mente, ordene bare kom av seg selv. Du er den fødte oppdager, og liker en god spøk. Du liker å lese og elsker å reise.
Verden betrakter du som en scene der du kan spille ditt spill. Du søker alltid en spennende livsstil. Likevel blir du til tider lett deprimert, og du må ha mange jern i ilden for å være lykkelig. Mange kjente komponister og forfattere er Tvillinger. Lær deg å slappe av."


Ja, dette e nesten førr godt te å vær sant...Akkurat som om det sku vær CV til unge frk sjøl....
Snakketøyet e ok, trur på at det e meir mellom himmel og jord, nyskjerrig.....mm. liker en spøk, og lesing..Deppa..tja, te tider...
I morra ska æ bake kaker til dagen min på mandag. Ha tenkt å gjøre litt stas på mæ sjøl....kniiiiis.....

Jaja...her pessregna det....å det e ganske trist ute...uansett...heklinga ska frem etter en lang dag i byen, UTEN garn kjøp.-

Monica

3 kommentarer:

h.espe sa...

Hei Monica venn!
Så dette var cv'en til unge frøken sjøl - litt av hvert du kan skilte med, det er sikkert og visst. OG, så snill og go som du er, kommer nok solen til å skinne over deg på mandag...:o)

Her i Oslo har vi hatt en fin dag, og nå har jeg satt meg ut på verandaen, tent masse lys, tullet meg inn i et pledd, tatt meg et glass rødvin og satt pc'en i fanget...

Klem fra Hildegunn

Stubbetufsa sa...

Ja, det står sånne ting om oss tvillinga. Men vi kan også syns at vi sjøl e kjedelige, derfor en del krumspring i livet, det har blitt en del slike fra min side...
Jeg får gratulere med mandagen på forskudd!
Og en tvillingklem fra meg!

Hilde Skaget sa...

Ha ha ha ha ha...Det horoskopet va heil rått!!! Korr du har funn d hen Monica?? Skull e gjerna ha sett i mitt eget tegn:)