2009-07-02

Nyt dagen:)...og et flue problem...

en gammel dame gav meg denne .....
Hun syns det er så morro å hekle, for å gi bort.,
Klart man takker og tar i mot....det ville skuffe henne om jeg ikke ville.
Jobb unnagjort, middag og oppryddning etter den, ungen bada, sola varma, unge frk sjøl har det så der.......
Men .....hvor i alle dager kommer alle fluene fra?
Greit nok at vi bor på bygda, men det er ikke mange gårbrukere som gjødlser nå,,og budskapen er til seters...likevel...storvinduene i stua er rimelig mye besøkt...
Hva gjør jeg?
Monica...som ska hiv sæ på sykkeln å få sæ litt trim.....hu hei..

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Heldig du som kjenner slike gamle damer;) Fluene kan jeg ikke hjelpe deg med, sett opp vinduet og slipp dem ut;) Ha en god trimtur!!

Laila -Karin sa...

Det er jo greit med gamle damer som gir gaver.
Denne gamle damen har utlodning.
Ha en herlig kveld
Klem

M sa...

Hei Monica!
Du er sikkert snill og god som får hjemmelaget gave .....
Fluer vet jeg ingenting om..heldigvis ....
:D!!!
Så du gleder deg til IKEA, du ja...
Det har SINNSYKT dyre stearinlys og servietter der....(dvs...du kjører dit for å "kjøpe stearinlys og servietter" og kommer ut blakk..)
Hvor vil du helst at butikken skal komme da?
Klem, M

marit sa...

Hei, og takk for koselig kommentar på bloggen min:-)
Så morsomt å se denne heklebrikka! Farmora mi brukte det mønsteret hele tida, og hekla både små brikker og store duker med det!

Flotte engleaskesjal også! Jeg kommer nok innom igjen- har vært litt på etterskudd med alt pga.slåtten og sånt...håper på bedre tider...

Ha ei flott uke;-)