2009-07-06

Nytt sjal og litt nervøs

Heisann der ute..
Mandag morran blues....og en fin dag i vente...(vil æ nu tru da)
Helga e over, med jobbings, å nu e det ikke mange vaktan førr min del før ferien starta...
Har fått hekla litt i går, englesjal....igjen...
Hadde noe "fluffy" garn liggende, å det var så greit å bruke til dette...
Merkelig så dårlig fargene kom frem, da det ble tatt bilde av i 22 tiden i går ute...
Får se om jeg går ut å tar noen bilder i løpet a dagen, å ser om fargene mommer mer frem i sollys.
Skal få spise litt , før jeg manner meg opp å bestiller time hos legen som er annkommet, så er det da å folde det jeg har som kan foldes, å håpe at han har time ledig så snart som mulig, å at det kun er falsk alarm...
Rart hvordan vi mennesker er skapt...man tenker det værste, å har tankene i bakhodet stort sett hele tiden, men man fikser jobb, familie, venner uten å bombadere dem med tanker...
Selvfølgelig har jeg NOEN som jeg kan bruke som søppelbøtte, for det har man bruk for av og til... Det skal ikke være meninga at man skal bære alt alene...
Så nå skal jeg som sagt få gjort meg klar, å ta resultatet som akkurat den æ e!! Thats it...
eller som en god venn av meg brukte å si;
"That can I love you, å det e engelsk å betyr, det kainn æ lov dæ"...Søtt?...jess
Blir det bilder i dag, så blir det nok ett nytt innlegg i dag..
Nån som som har tid å kryss fingran i ilag med mæ, så hiv dåkker rundt..
Monica....som er en smuuuule spent..


14 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Nydeleg sjal og lykke til hos legen!!

Laila -Karin sa...

Lykke til , skal krysse fingre og tær og alt som går for deg.
Klem fra
Laila

hvitstil.com/Christine sa...

Tvi tvi og varmeg gode tanker til deg. Stor klem

Lise sa...

Alt som krysses kan er krysset for deg!

Ruth sa...

Klart jeg skal krysse både fingre og tær. Det er fryktelig å gå å vente på sånt, men jeg skal håpe av all min kraft at det går bra. (klem)

Jeg tror nesten jeg må prøve meg på det kurset til Felisi igjen. Jeg fikk ikke til englemaskene første gangen (alt for komplisert for meg), men sjalene dine er virkelig nydelige og jeg vil også ha et!

Håper dette blir en bra dag for deg.

Elins Strikkeri sa...

Klart vi krysser det som krysses kan, lykke til hos legen!! Englesjalet eitt ser vakkert ut, ha ein god dag:)

Orlaug sa...

"Alt" kryssa her òg.......lukke til!!!
Og ha ein so god dag som mogleg....

flisa sa...

Krysser fingrer sammen med deg og de andre. Lykke til!!

Monicas sa...

Åh....,takk takk...ska dåkker ha....får antagelig vite det imorra.....

Tani sa...

Krysser alt her i sør også!Sender varme tanker og litt skryt for det fine sjalet!!Klem

Elisabeth sa...

Sender mange gode klemmer og krysser det som finnes her... Fint englemaskesjal også :)

Tino sa...

Så koselige englemasker du har laget.
Krysser fingrene alt jeg kan, lykke til. Klem!

Tovepia sa...

Jeg krysser alt som krysses kan og ønsker deg lykke til!!! Klem fra meg;)

Jorun sa...

Jeg krysser alt jeg kan og sender deg varme og trøstende tanker...