2009-07-24

YouTube - Vamp ~ Tir N'a Noir

YouTube - Vamp ~ Tir N'a Noir

Jaja....2 uka a ferien...å fryktelig lite å blogge om...
Brylluppet har krevd en del av unge frk, og prøver å skal få ting i mål så godt som iløpet av helga...da slipper jeg å bruke resten a ferien...Sangen dere hører, er en av sangene jeg er bedt om å synge sammen med musikern til festen.
Det lages kjøreplan, sanger, putter inn taler, i det hele tatt...det e nåkka å ta tak i...bruden kommer heldigvis en tur i morra, sånn at vi får se korr langt vi på vei..
Ikke får æ hekla, ikke får æ strekka, men det bærre spørrs i dag...da været e fint, å æ kan sett mæ under parasollen med ei god bok, flere bøker med kjærlighetsritualer,dikt og andre ting...her blomstrerer romantikken....hihi....jaja..
Ha ei knakande god helg....
Monica

2 kommentarer:

Lise sa...

Nydelig sang! Så flott at du skal synge den i bryllupet.
Kan tenke meg verre ting enn å sitte under en parasoll og lese, ja! Høres herrlig ut! Selv skal jeg til Lofoten, håper det blir tid til en rolig stund med boka der og. Gjerne under en parasoll ;o) Ha en flott helg!

Elin sa...

Den sangen er bare helt nydelig! Den har vært brukt mange ganger på musikkskolekonsertene her og sønnen min har sunget den en del ganger. En flott sang som passer perfekt i kirka.
Ha en flott helg!