2009-08-21

Minner fra en vakker sommer


Unge frk sjøl minnes sommern som e på hell....

Masse fine daga og opplevelsa i form a et vannvettig godt vær, late daga og kvelda med god vin og gode samtala...

Bryllup og sangopptredena..


Håndarbeid som er blitt planlagt og gjort ferdig...




Kurver med jordbær som blir til snadder i frysern-








Å kose sæ med ett godt måltid ilag eller med gode venna.. -




Å rusle eller sykle, for å så sette sæ på benken ett lite minutt å hente sæ inn igjen.. -





å kose sæ med møssbrømlefsa....tellogmed 2 ganga i sommer... -






Lilleungen som ha bada flere ganga om dagen







Det å bo i vakker natur som rammer inn hele bygda på en unik måte..





Og med valmuer som reiser seg mot himmeln...var sommern over for denne gang..
sjøl om det vise 22.4 grader i dag...i nord...godt å vær tell



Monica











3 kommentarer:

Unknown sa...

Selv om sommeren er på hell, må jeg si at jeg fryder meg over at høsten snart er her...jeg er et høstmenneske, og elsker den mer enn noe. -og her var det 23grader på verandaen kl 23 i går kveld! Indian summer, virkelig.

Solveig sa...

Nydelige sommerbilder! Det har vært en våt sommer i sør i år - lenge siden de skikkelig fine dagene med bading og slaraffenliv. God helg til deg!

Fruen på loftet sa...

Hei!
Kjempefine bilder på bloggen din.
Den salaten så helt herlig ut, skulle likt å få oppskrifta. Jeg liker å lage mat, men av og til blir man tom for ideer!!

Ja, det er sommer i nord igjen, deilig, bare nyyyter det.

Ha en fin helg.