2009-08-12

Oppussing og div....

Sjekk den oppussinga dåkker...
Var så heldig å vinne trøstepremien hos Marias skriblerier,...men dette er jo langt annet enn en trøstepremie...
Ble innmari fornøyd..hjerter, noter, engler og pensler og i rødtone som jeg ønsket...takk du snille menneske..
I kveld har jeg atter en gang bakt kanelsnurrer med god vaniljesmørkrem inni,..
Hvit Stil Christine har lagt ut oppskriften og den er bankers her hos oss...
Gjett om sambo var stolt....

Laks på ca 5 kg i fjordn...

Trur det blir til jul.......

lille Texas hadde svært så lyst på en smak,...men det blir det nok ikke...

iam sorry too skuff ju.......hihi


En tur innom smykkestein i Bodø.

Garn til lester og sjal..og perler til rosettene på noa noa skjerfene som er så i skuddet her...

Vannvittig mye fint der...så dit anbefale æ dåkker å gå...

Koselig betjening som jobba der, og Helen som har egen blogg her, var så snill å skulle lage maske markører til unge frk sjøl...lucky me..

Tidlig aften her i gårn....trøtt etter nattevakter...




Monica

19 kommentarer:

Pinnepenn sa...

åååå... de kanelsnurrene så gode ut! Skjønner godt at han var stolt av den flotte fisken.

Tovepia sa...

Så flott bloggen din er blitt med ny heading og det hele! Litt av en laks, ender vel opp som røykelaks antagelig... Snurrene dufter helt hit...nydelig!

Janne i Fagerlia sa...

Oi, her har det skjedd mye ja, det ble lekkert. Forrige uke prøvde jeg denne oppskriften på snurer jeg også, de ble kjempegode. Flott fangst samboeren har fått.

Min stil sa...

De kanelsnurrene så jo bare sååå gode ut :)
Ha en god natt.
Klæm

Bitt@mi sa...

Nam, nam, t både kanelsnurra, laks og garn:-) Så du hadde fått med deg et nøste Kauni - e har begynt på et englemaskesjal i mitt Kauni, og da bi fint... Så da i en blogg før nån daga sia, ei som hadde laga et i Kauni. Men har glemt korsen blogg da va - lekkert ble da i alle fall:-)
Nydelig Noa noa - finnes da oppskrift ute i outer space?
Klem fra me:-)

Anonym sa...

Hei.Tusen takk for komentaren på bloggen min.Veldig koslig det.Det er så kjekt å se att det er så mange kreative folk i Norge.Må si att det var en riktig fin laks.Det er så godt med koka laks.Hilsen Bodil

Lise sa...

Flott her inne etter "oppussinga". Nydelig bilde! Men som sagt syns jeg du hadde flotte bilder før og. De snurrene så farlige ut. Ja ja, det er bare sunt å leve farlig av og til! ;o)

Elins Strikkeri sa...

Nam nam vert heilt sulten av og sjå på den gode baksten:)

Orlaug sa...

Kjempefin heading!
Baksten ser aldeles nydeleg ut.....
og du hendelse for ein flott fangst. Skjønar godt at fiskaren er fornøgd......

Stubbetufsa sa...

Du e no rar! Bake bolla, kommentere laksen,kjøpe garn, snakke om gevinst og oppussing.
Du e urolig, pia. Klem!

Mira sa...

Alltid godt med gjærbakst!Skal se på oppskrifta etterpå.Gratulerer med fin gevinst.Synst pus kunne få smake litt eg da,hodet eller halen kansje. Bloggen din har blitt kjempefin!

Fint at du er med på konkurransen min.eg synst det er mest stas med dere som har blitt følgere uten lokkelodd.

Stor klem fra Mira.

Hannes hage sa...

Det var fisken sin det! Så moro, også så stor. Bollene dine ser så god ut, Monica, jeg får helt vann i munnen!

Tino sa...

Det var en flott fangst, det ble vel litt til Texas etterpå også ;) Deilig til kaffen også, gjærbakst er noe av det beste jeg vet.
God helg til deg og dine vennen!

Annelis hantverk sa...

Mmmm här fanns mycket godsaker!

Ha en bra dag!

Fru Keilegavlen sa...

Gratulera med nyoppussa blogg!! Kjempeflott!! Mmmmm....kjempegode skillingsbollar og ein stor og god middagsfisk. ;)

Elin sa...

Å, så fin bloggen din ble! Slik ønsker jeg meg også:-) Så flott garn du har kjøpt. Jeg skal innom den butikken neste gang jeg drar til Bodø.
Ha en kjempefin helg!

irina sa...

Nei nå fikk jeg kanskje lyst på en kanelsnurr...når jeg blir bra i allefall !!

Flott stor samboer da...tulla fisk !!
Og tusen takk for hyggelig kommentar setter masse pris på det.
Klem

Jorun sa...

Ååå, får helt vann i munnen av de kanelsnurrene jeg...
Klart at den flotte fisken frister en liten pus!

Elin Osa Søreng sa...

Gratulerer med oppussinga! Virkelig flott altså!!! Og kanelsnurrene så herlige ut, må nok innom å hente den oppskrifta :o) Søte Texas som vil ha fisk, hehe. Riktig god helg, hilsen Elin