2009-08-02

sjal med blondekant?

I sol fra stort sett skyfri himmel, ha æ parkert mæ under terassen i delvis skygge, å strikker som bare det på sjalet...
Nåkka må æ få gjort ferdig, går jo ikke ann nå anna..
Iog med at været vise sæ fra si beste sie, e det komplett umuli å få gjort nå ikke..kun det mest nødvendigste, og resten tar vi når sola går ned, eller en dag det er dårlig...
Sjalet var litt vanskelig å brette ut, for å vise sin helhet så langt jeg er kommet, men har så korte rundpinner,at jeg må skifte til noen lengre..
For ikke å bli lei, startet jeg med en blondekant i samme garn, men i en sølvgrå tone..tror det kan bli fint, så vi får vente å se....
Go søndag..
Monica

11 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflott!!

Laila -Karin sa...

Du er jammen flink. Flott sjal.
Her er det i det minste oppholdsvær og svakt solgkøtt inni mellom
Hsa en fin søndag.
Klem

Inger sa...

Takk for besøket i bloggen min :)
Det er et nydelig sjal du har heklet. Masse annet flott og koselig i bloggen din også. Har kost meg lenge her inne nå og kommer helt sikkert tilbake :)

Ha en flott søndag!

Jorun sa...

Nydelig sjal du hekler!

Tovepia sa...

Dette blir lekkert! Du må inneha norgesrekord i sjal:D Ha en flott søndagskveld videre!

Elins Strikkeri sa...

Atter eit flott sjal frå denne kanten,Du gjer rett i å nyte finveret mens det er der,ha ei fin veke:)

Stubbetufsa sa...

Nydelig strikking, Monica!

Janne i Fagerlia sa...

Så flott å få hilsen fra deg på bloggen min. Måtte se innom her for å bli litt kjent med deg. Ser du er flink med både håndarbeide og med sysler "ved kjøkkenbenken". Jeg kommer helt sikkert innom igjen.

Ruth sa...

Sitte ute å strikke! Det høres helt himmelsk ut. Sukk.

Blondekanten i grått blir nydelig. Og sjalet ditt er jammen lekkert det med. du er dyktig til dette, det er du og så gir du meg lyst til å strikke meg et sjal også - og DET er ikke dårlig gjort. ;)

Ha en flott uke.

Bitt@mi sa...

Så fint d blir - skal du ha det på i bryllupet?
Ønska d en flott dag i morra, no e da vel på tide at e kommer me i seng:-)
Klem!

Hannes hage sa...

Å, det blir lekkert!