2009-09-03

Middagstips og litt til....

Prosjekter går sakte fremover....
Blir litt irritert over meg selv, for jeg vil at alt skal skje med en gang..sukk..
Men jeg tror forsatt at det blir fint..om det blir slik det ser ut inni hodet mitt.
Æ elska å få gava....hvem gjør igrunn ikke det..
Mamma og pappa hadde vært en liten tur borte, å jeg var så heldig å få dette telyset i en slik koselig tellyssestake..og en bitte liten hekla brikke gjorde susen.

Middagstips...
(ser igrunn ikke så godt ut her må jeg innrømme)
Tandoori med ris og baguetter
En av våre middagsfavoritter...
Vi bruker å brune kyllingfilet i biter, gjerne marinere dem
Ett par poser fra Toro med tandorisaus som vi myker med litt matfløte eller chreme fresh.
Et par stk porsjonspakninger med ris..en fullkorn og en hvit..blander dem
og baguetter eller rundstykker..
Som sagt, er dette nydelig om du ikke har smakt den.
Her har unge frk sjøl vært på jobb...å vært en times tid på Friskhuset med gode treningsvenner...Ser tv, og hekler....mmm...life is good..
Monica

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.Så mye fint du fikk til mamma og pappaen din.Du blir sikkert ferdig med hekklingen.Hvem sier att det trenger å bli ferdig med en gang Kos deg med heklingen heller du.Takk for middagstipset.Ha en riktig fin sen kveld.Bodil

Unknown sa...

mmm, det er favoritt her i huset også. Veldig godt med naan brød og raita til :-)
Høres ut som du har hatt det ganske bra idag. Kos dæ

klem ¤

Janne i Fagerlia sa...

Kan skrive under på at dette er godt. Laget omtrent det samme for et par uker siden med stort hell.

Lise sa...

Så spennende å se hva du lager for noe! Og en time på trim - æ e imponert! Du er kjempeflink!

Frøken Lykkelig sa...

Så flink du er som trener og står i! Jeg gleder meg til å se ferdig hekleprosjekt!!! Ha en god helg:-)

Bitt@mi sa...

Ååå, så flink du e som har kommet i gang med trening:-) Her sett e og bærre strikka, og har dårlig samvittighet før da... Huff... sku ha vært ute i skogen i da minste..
Men så bi e så kjempeglad når e ser at du starta nye prosjekta før du e ferdig med de andre...hihi...du e en dame etter mitt hjerte:-D
Klem fra me!

marit sa...

Hei! Du har vel kanskje fått mønsteret til Per Spook-genseren nå, men hvis ikke, så er den i ei bok som heter "Norsk strikk- fra tradisjon til mote". ISBN 82-458-0036-8.Gitt ut på Orion forlag i 1995. Det var mange fine i den boka der, forresten... Jeg har lånt den på biblioteket, kanskje du kan finne den der?

Tino sa...

Jeg har faktisk ikke prøv Tandoori enda, så nå er det vel nesten på tide snart.
Så koselig gave du har fått. Jeg får ikke begynt på noe nytt håndarbeid, så i helgen tror jeg at det blir lesing i steden.

Ha en super helg!