2009-12-31

Godt nytt år

Ja, så er snar året omme, å vi går i ett helt nytt år, med blanke ark
Tross at jeg ikke har vært så aktiv på bloggen min, er jo pga ingen pc som går ann å legge ut egne bilder, noe jeg håper ordner seg over nyttår.

jeg vil uansett få takke for masse koselige besøk her inne hos meg og for koselige og oppmuntrende kommentarer på innleggene.
Ønsker alle sammen ett riktig godt nytt år, og takker og neier pent for det gamle.
Da sees vi vel i 2010?

Å dåkker.....lørdag e det klart for det store korslaget...på tross at jeg ikke kom igjennom nåløyet, heier vi masse her nord for koret fra Bodø..

Heia Joddski....:)
Takk for følge så langt.......
Monica


14 kommentarer:

Orlaug sa...

Eit retteleg godt nytt år til deg òg.........håpar du snart er tilbake "for fullt".......har sakna innlegga dine.....du er so flink å dele både sorger og gleder....nett slik som livet er.
Ha det so bra!

Randi sa...

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!
Håper du snart får pc'en din fiksa for det er alltid trivelig å lese bloggen din og sist men ikke minst se alt det flotte du har laget.
Ha en trivelig kveld!

Unknown sa...

Hei Monica!
Godt nytt år til deg også!
Så leit at du ikke kom med i korslaget! Gleder meg til å bli enda bedre kjent med deg i 2010!

klem

Lise sa...

Et riktig godt nytt år til deg og, Monica! Du skal se det ordner seg både med pc og bilder før du vet ordet av det. :o)

Elisabeth sa...

Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår! Gleder meg til å følge bloggen din i året som kommer!

Bitt@mi sa...

Heia Monica - i gode bloggvenninne:-)
Takk for god kommentar i bloggen min - den satte e pris på.
No e e kommet sør igjen, og ska no prøv å få hverdagen på plass igjen. Har feire ei både trist og flott jul i nord, da va godt å treff slekt og venner igjen til tross...
Ønska d og dine et superdupert nyttår, og så gleda e me masse til at du får pc igjen. Vil jo sjå alt da fine som du sikkert har trylla fram denne tia:-)
Stor klem fra me!

Gry sa...

Monica, jeg takker for et flott år,
og gleder meg til å følge deg, det neste året.
Ønsker deg og dine et ♥lig godt nytt år!
Jeg skal følge med på korslaget, kjenner til to av de som skal delta.
Nyttårsklem fra Gry : )

Anonym sa...

Hei.ØNSKER DEG OG DINE ETT RIKTIG GODT NYTT ÅR.Klem fra Bodil..

Heidi sa...

Takk for følget i år. Det vil alltid være perioder man ikke klarer å være like aktiv.
Ønsker deg og dine alt godt i det nye året :)

Inga sa...

Godt nytt år til deg og! Håper du får pc snart sånn at vi får se de flotte håndarbeidene dine.

Klem :-)

Tino sa...

Tusen takk for hyggelig bloggvennskap i året som er gått.

Ønsker deg et riktig Godt Nyttår!

Klem Tino :)

Stubbetufsa sa...

Jeg ønsker deg all mulig lykke i det nye året vi har begynt på!
Stor klem fra ho øverst i Troms!

h.espe sa...

Hei gode venn - riktig godt nyttår til deg!!

Ja, så var julen over for denne gang da! Det vil si, jeg er jo vant med 20. dag jul, så hos meg er det jul enda... Personlig synes jeg det er litt trist at mange jager så fælt med å kaste ut jula - jeg velger å holde på den enda litt jeg, og så er det jo så kos å komme hjem til meg selv etter å ha vært borte hele julen, og kunne nyte enda en stund...

Takk for hygelig bloggvennskap i året vi har lagt bak oss - jeg er kjempeglad for å ha truffet deg her inne, og gleder meg masse til å følge deg videre... :o)

Ha en flott søndag videre!

Stor klem fra Hildegunn

randi K design sa...

Godt Nyttaar til deg ogsaa du syngende, bloggende, humørsprdende mø, der langt i nord i vaart nydelige land!!