YouTube - Celine Dion - Because You Loved Me lyrics
Denne kjære dere, e en sang som betyr mye førr mæ...å ha vært mye spelt den siste tida.
Æ ha som sagt blitt forespurt å synge på en audisjon iforbindelse med det store korslaget, å trur æ velge å synge denne...
Så ka som skjer etter det, får bærre tida vis..men nån utfordringa må man ta.
Men tar dåkker litt tid å sett dåkker ned å høre på teksten, så e den vannvittig vakker...
Ønske alle en vakkerfin dag..og enda en takk førr go sympati..
Monica
En god dag til deg og , tenker på deg.
SvarSlettKlem
Kanskje vi får se deg på tv, om ting går rette veien? Jeg spiller ofte Celine Dion i bilen, vakker stemme.
SvarSlettHåper det går bedre med deg.
Celine Dion er min favoritt artist,som har fulgt meg i sorg og glede gjenneom mange år.Fantastisk flott stemme og masse fine låter har den damen:)
SvarSlettØnsker deg lykke til og ha ei fin uke!
Her pusser vi opp,men begynner nå å se enden på visa;)
Klem fra Wenche!
hei Monica!
SvarSlettJeg har lest meg igjennom de siste innleggene dine, ble så grepet av det du skrev. Jeg har ingen visdomsord å komme med, men jeg tror det er viktig at man ikke bare sier "ja", men også tørr å si "nei" og "stopp". Nettopp for å ikke bli utbrent. Håper du har en bedre dag i dag!
Så spennende sangutfordring du har foran deg..., jeg krysser fingrer og tær. tebk om jeg får se deg på tv! tvi-tvi..., break a leg!
store klemmer fra meg...
Hei kjære deg, skjønner at du har hatt en tøff tid...
SvarSlettDet er da viktig å stoppe opp for å ta hensyn til seg selv!
Det er bare en selv som vet hvordan en har det, det kan være vanskelig for omgivelsene å forstå hvis en ikke sier noen ting.
Ta vare på deg selv nå, kanskje dette en fin mulighet til å få litt forandring i livet.
Iallefall lykke til!
Det er en nydelig sang!
Varme tanker og stor klem fra Linda
Nyydelig sang! Og for ei herlig utfordring du har fått! Spennende!
SvarSlettJeg har også ei utfordring til deg, men ikke fullt så omfattende ;o) Den ligger på bloggen min, ta en titt- og se om du har tid, lyst og anledning... Ha en fin dag, klem fra Elin
Hei snuppa i nord:-)
SvarSlettKor da går?
Har notert med epostadressen din - du får nok hør fra me:-)
Imens har du fått en utfordring fra me....
Klem!
Kjempeflott sang! Lykke til!
SvarSlettNydelig sang! Så artig at du ska på audition! Ska heie på deg!
SvarSlettFlott sang! Masse lykke til på audition! Spennende:-) Håper du får litt tid til å ta deg igjen og slappe av litt. Nå er jo været fantastisk, så å ta seg en tur ut er balsam for sjelen:-) Ha en flott torsdagskveld!
SvarSlettHei!
SvarSlettElska Celine Dion!
Dette gjer du nok like bra! LYKKE TIL SMUKKA!!!!!!!!
Klem
Monica