2011-05-20

Tepper og tepper

Vel overstått 17 mai.
Her går det veldig opp og ned.
Jeg er fremdeles sykemeldt, og leser og hører om mange som har rett og slett møtt veggen...I denne rekolvalisensen, hekler og strikker jeg og vi annlegger hage...det skal bli bilder fra før og etter når alt er ferdig..
Dagene blir av og til litt lange, men det går vel fremover...sakte men sikker..

Havskumteppe er i to gråfarger og hvitt...kryper sakte fremover..og jeg tror det blir fint..







Sukkertøyteppe mitt som jeg er oppriktig glad i...mykt og sukkersøtt.:)





Det går i mye tepper for tiden...dette er sånn av og på,.men ser enden om ikke så altfor lenge...









Misvær er stedet som er plassen på jord...:) skjekk bare her

7 kommentarer:

Ruth sa...

Så leit at du ikke har det så bra, men du har rett - det er veldig mange rundt omkring som sliter akkurat nå, selv inkludert. Merkelig.

Du har det i hvertfall utrolig vakkert rundt deg - det er sikkert og visst. JEg syns du er skikkelig flink med de teppene. Jeg må hekle seks små bestemorsruter til en genser jeg holder på med og jeg har klart å hekle 2 stk på halvannen uke. (stønn og bær)

Pass godt på deg selv og så håper jeg det blir bedre snart.

Fru Keilegavlen sa...

Nydelege tepper! Pass godt på deg sjølv.

strikkedilla sa...

Så fantastiske tepper. God bedring.

Frøken Lykkelig sa...

Nydelige tepper du også har laget !!!

Oppskriften er litt lang så jeg orket ikke skrive den til deg her :-) Men det er i hvertfall i oppskriftsheftet til SandnesGarn som heter "det første året". Masse fine tepper i det :-)

Håper du finner det! Hvis ikke får du gi meg en lyd :-)

Ha en finfin helg :-)

Elkat sa...

Nydelige tepper du lager, Misvær er en flott plass ja,nydelig bilde.
Ha ei flott helg videre!
Og god bedring!

Papirskreppa sa...

Er stadig innom bloggen din. er så imponert over alt det fine du lager. dette teppet var bare så fint. Og de heklateppene dine er nydelige. Misvær ser ut til å være vakkert,ja. Nordland har mye fint å vise fram. Har en del av hjertet mitt der :) Ha en fin helg. Håper du blir bedre for hver dag.

Jorun sa...

Så hyggelig å høre fra deg igjen. Har savnet både kommentarer og nyheter på bloggen din.
Håper du har det bra!
Klem.