2008-11-04

Lykkeland og oppgitthet..



Jeg er imponert over meg selv...i litt frustretrt betydning...jeg som vanligvis steller hjemme før jeg setter meg med god samvittighet ned med håndarbeid, raser rett bort til pc, å sjekker bloggene deres....venter bare på at helserådet ringer på døra,. uff..
Nei så galt er det ikke, men jeg koser meg med å på en måte ta del i andres sitt liv...både på godt og vondt. Smiler, nikker og tørker tårer...tidlig på en tirsdags morgen. Jaja.. Jeg får ikke engang gjort ferdig mine ting, tatt bilde av det å vist dere det...nu er det på tide at frøkena skjerper seg en smule:)
Jeg er foresten lykkelig...ble det i går. To ganger.
Ikke det at jeg ikke er lykkelig ellers, men det er skjelden at materialistiske ting gjør meg lykkelig,men dette gjør det. Har jo sett på alle disse fine lyshusene som mange av dere har, å etter litt leting, fant jeg
Fryd for øyet, å etter å ha fått en bekreftelse på at de er sendt, kan jeg nesten ikke vente med å tenne de. Etter å ha fulgt Hespe sin blogg, annbefalte hun Atelier:Thalia...begge disse bloggene er til stor anbefaling, å nå har jeg fått beskjed om at bildene er ferdig. Helt nydelig, å plasser på vegg er klar..sambo bare rister på hodet, å skjønner ikke at det er så viktig med hvor ting plasseres....mannfolk. Så jeg gleder meg masse til å vise dere de, samt hva strikkepinnene mine har danset rundt med de siste dagene...Men nå jeg få gjort noe her inne i heimen,men vinden og regnet har overtaket utendørs i dag.
Klem Monica

Ingen kommentarer: