2008-12-10

Litt av mitt

Jeg har egentlig aldri ført noen spesiell stil... Jeg har litt av hvert, som etterhvert passer sammen...syns nå jeg da.
Jeg er veldig glad i fine bilder.Hjemmet vårt bærer preg av bilder/"kunst" av meg sjøl, som er vist på andre innlegg hos meg, bilder av Vebjørn Sand, Thalia, og dette av en god veninne og læremester...Jeg ble så facinert av det blåe, å øynene til jenta syns jeg så godt om.
Tallerkenhylla jeg fant på Fretex, fikk besøk av røde ting nå til jula i allefall...å englevinger som passer på.

Asaliaen og adventsduk og staker, minner om tida vi er inne i....



En lyspose, ei kule,et glass med kongler, er med på å skape litt kos, særlig etter at det er blitt skømt




Skapenene ville ikke sambo mala i år...å jeg har ikke tid sjøl, så etter å ha tråla byen rundt etter grønne eller hvite kranser, som ikke var for dominerende, fant jeg istedet disse hjertene. De får pryde skapdørene frem til jula er over, så dukker kanskje kranser opp ved en senere anledning. Idag har unge frk sjøl fri...ja, det er ikke værst bare det, å dagen er egentlig planlagt en del...har allerede hengt ut sengklær og dyner, da gradestokken viser over ti minus...idieelt å ta knekken på de nattgjestene man sover ilag med..usj....
Så kommer storungen en tur....han drar på jobb, og kommer ikke heim før i romjula....det e såå trasi at åh... Men sånn e det vel bare.
Nå er det en kopp kaffe, en skive, så frem med husmora..her e det ikkje tid te å sett på pc...men æ e så glad det finnes pausa...kniiiis..
Ha en vannvittig flott dag, hva dere enn skal til med...
Klem Monica





2 kommentarer:

Heidi sa...

Jeg er imponert over blogginga di jeg, Monica! Du er produktiv på mange fronter, ser det ut til. :) Fine og stemningsfulle bilder i dette innlegget synes jeg.
Ha en flott dag sammen med unge frk sjøl! Og pass på så ikke dynene fryser fast der ute :)
Klem.

Gunhild sa...

Så koselig julestemning! Og jeg takker for klemmer og snøen som jeg tror du sendte med ;)
Godt å kunne lufte ut ordentlig ja, jeg vil egentlig ikke tenke på disse hybelboerne i senga hehe... En super dag ønskes deg også! Klem fra Lavendelheimen.